štvrtok 21. augusta 2014

Báseň na každý deň: Bežiaca mozaika na nitkách

Bežiaca mozaika na nitkách

 
Farebnými krídlami
 
sa prináša na krv
 
a na dobré veci
 
ktoré skrývaš a ja
 
po bruchu hľadám pevné body
 
tie ktorými sa program znova
 
obnoví
 
a žiadny admin ti nepripne šaty
 
za krík
 
a za čudné správy prinášané
 
všetkými dráhami
 
aby sme sa rozbehli
 
určenými cestami
 
a predsa šťastní
 
lebo sme spolu
 
a mozaiky sa poskladali
 
vrch k vrcholom
 
a my vidíme len malú časť
 
len dovolené
 
v podobe nočného motýľa
 
ktorého si chcela zabiť
 
a ja som povedal
 
že ten sa nezabíja
 
aby som ho chytil na ústach
 
kam sa mi prišiel poďakovať
 
a tak podať správu
 
o tom kto poťahuje nitkami
 
Stanislav Háber
 
(zo zbierky Babylonská si láska)
 

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára